Ürünler

Dijital Dönüşümü SekizBit Farkı ile Yaşayın!

e-Fatura

Faturalarınızı hızlı ve basit bir arayüz ile dijital dünyaya taşıyın.

  • Hızlı ve kolay kurulum
  • Veri saklama
  • Geriye dönük erişim
  • Hızlı iade ve iptal işlemleri
Detaylı Bilgi

e-Arşiv

Faturalarınızı e-Arşiv arayüzü ile fatura mükellefi olmayanlara gönderin.

  • Veri saklama
  • Zaman ve mekan tasarrufu
  • Geriye dönük erişim
  • Kolay düzenleme
Detaylı Bilgi

e-SMM

e-Serbest Meslek Makbuzu ile hızlı ve ekonomik bir şekilde tahsilatlarınızı sağlayın.

  • Basit ve sade arayüz
  • Dijital makbuz sunma
  • Veri depolama
  • Yer ve zaman tasarrufu
Detaylı Bilgi

Sıkça Sorulan Sorular

Sekizbit e-Dönüşüm Portalı Hakkında Sıkça Sorulan Sorular

Sekizbit e-Dönüşüm; küçük, orta ve büyük ölçekli işletmeler için e-Fatura ve e-Serbest meslek makbuzu hizmetlerini sunan ve 12 yıllık köklü bir geçmişi olan yazılım firmasıdır.

Kısaca “faturaların internet ortamında gönderilip alınması” şeklinde açıklanabilir. Kağıt fatura ile aynı hukuki niteliğe sahiptir. e-Fatura iki fatura mükellefi arasında gönderilip alınan belgedir.

e-Fatura mükellefi olmayan alıcılara kesilen faturaların elektronik ortamda düzenlenmesi ve alıcıya iletilmesi, e-Arşiv formatında sağlanmaktadır.

e-Fatura sistemine geçişin sağlayacağı kolaylıkların başında; zamandan tasarruf ve operasyonel işlerin hızlanması yer almaktadır. Faturanın iletilmesi ve takip edilmesi gibi işlemlerin kolaylaşmasının yanında, e-Fatura ile kağıt faturaların arşivlenip klasörlerde saklanması zahmetinden kurtulabilirsiniz. Faturalarınızı dijital ortamda saklayarak iş yükünüzü hafifletmiş olup kargolama ve matbaa gibi masraflardan da kurtulmuş olursunuz. İyi tasarlanmış bir hizmet sağlayıcı tercih ettiğinizde, çok daha ekonomik, çok daha hızlı ve çok daha kolay olarak olarak mali süreçlerinizi yönetebilirsiniz.

2020 ve 2021 yılı brüt satış hasılatı 4 milyon TL, 2022 ve müteakip hesap dönemleri için 3 milyon TL ve üzeri olan mükelleflerin en geç 01.07.2022 tarihinde e-Faturaya geçmesi zorunludur. Ayrıca bu mükelleflerin 01.01.2023 tarihinde e-defter uygulamasına geçmesi zorunludur.